onsdag den 14. juli 2010

AdWords LEX

Hvis du har det blot en smule ligesom mig, så har AdWords længe virket en smule skræmmende, fordi vi alle kender eksempler på folk som nærmest er blevet ruineret af at bruge AdWords. Jeg har længe vidst, at de har gjort et eller andet forkert, for der findes mindst lige så mange SUCCEShistorier med brugen af AdWords.

Allerede da Thomas annoncerede sin e-bog var der de sædvanlige skeptikere som undrede sig over prisen på e-bogen. Det må de altså helt selv om, for hvis du bruger AdWords forkert kommer du mindst til at bruge det tidobbelte beløb på at lære AdWords at kende før du får succes med at bruge denne annoncekanal.

E-bogen er en blanding af tekst og video, og som altid har Thomas altså et helt specielt talent når det gælder at forklare komplicerede ting på en nem måde.

Hvis du gerne vil læse Thomas' egen beskrivelse af sin nye e-bog, så kig med her: http://adwords-lex.seo-lex.dk/laes-mere.html

Jeg er i gang med læsningen, og det ser yderst spændende ud. Kan varmt anbefales at hente den gratis Light-udgave, og så er jeg helt sikker på du bliver sulten efter at lære mere. :-)

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

Dagens indlæg er IKKE et jeg tjener en krone på. Jeg anbefaler et produkt fra Thomas Rosenstand alene fordi det er godt. Anbefalingen er gjort på basis af en Light-version, men jeg agter at opdatere til den fulde version. Det er jeg sikker på du også vil gøre hvis du henter Light-udgaven. :-)
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

1 kommentar: